Saturday, August 15, 2015

Masalah Jantung & Hilangkan Parut Di Badan

Masalah Jantung &  Hilangkan Parut Di Badan


Pentingnya VITAMIN E untuk sakit jantung dan parut dibadan. Jemput baca kat bawah ni.



Dulu sakit jantung hanya orang yang berumur je yang kena. Tapi sekarang ramai yang kita dengar sakit jantung ni orang muda pun boleh kena. Kita pun tak pasti kita ni ada sakit jantung ke tak. Kos rawatan sakit jantung adalah antara yang paling mahal jika sudah sampai tahap kritikal.

Antara tanda nya ialah kita sering sesak nafas, sakit dada sebelah kiri tetiba menyerang, dan kita cuba kerap berpeluh. Macam normal je nampak tanda ni. Kita sebaiknya buat pemeriksaan awal dengan doktor takut ada komplikasi lain pula. Mak saya ada tanda sakit jantung. Setiap kali pergi checkup doktor akan check kaki nya dulu samada bengkak atau tidak. Bengkak mungkin tak nampak doktor akan tekan-tekan sikit kaki.


Ambil pemakanan seimbang, lakukan senaman, tidur yang cukup juga penting. Bagaimana VITAMIN E shaklee mengurangkan masalah sakit jantung?

Melindungi jantung ~ Pengambilan harian 800IU vitamin E untuk jantung yang sihat, melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pengasidan lipid, meningkatkan kolesterol HDL, mengurangkan tekanan darah, menghalang platlet darah melekat ke dinding arteri, menghalang anemia hemolitik, penyakit jantung dan lain-lain.


Untuk Masalah parut, vitamin E memang sinonim lah sebagai suplemen yang bantu hilangkan parut. Vitamin E ada didalam bentul softgel dan ada juga dalam bentuk krim dan losyen. Untuk Losyen kita perlu ambil sapu bahagian yang berkenaan. Untuk dalaman kita perlu ambil vitamin. So ia akan proses secara serentak. 

Teringat lagi abang saya dulu eksiden dengan motosikal, abang saya terperosok bawak kereta. Paling kesian Muka nya terseret. Habis lah luka sebelah muka. Lepas muka dah baik luka ada makcik saya suggest sapukan krim VITAMIN E ke mukanya dan makan vit e  juga. Syukur alhamdulillah berapa bulan lepas kejadian muka dia pulih tanpa sebarang parut. Sekarang pun muka dia jadi normal seperti asal. Sebab tu saya kata vitamin E ni sangat mujarab dengan kandungan anti oksidan yang tinggi. 

Untuk masalah jerawat, parut, luka dibadan saya syorkan uolls ambil lah vitamin E. Guna secara konsisten supaya dapat hasil yang mantap. 


Antara Kelebihan VITAMIN E yang lain. 


Berminat dengan produk SHAKLEE?


SMS/Whatsapp/Telegram 011-320 65144 untuk COD sekitar Penang, Kulim, Sungai Petani.

SMS/Whatsapp/Telegram 011-320 65144 untuk POS ke SELURUH MALAYSIA termasuk SABAH/SARAWAK

Walk-in branch Shaklee yang SAH berdekatan seluruh malaysia

Guna ID 995071 (norhaslinda hashim) untuk mendapatkan harga ahli.

Sila hubungi saya selepas pembelian untuk Tips eksklusif dan jadual makan.



 
  
NAK DAPAT DISKAUN SEHINGGA 20%?

JOM JADI AHLI SHAKLEE DIBAWAH TEAM KAMI

BANYAK KELEBIHAN DAN PELUANG BERSAMA SHAKLEE

KLIK DISINI UNTUK MENGETAHUI DENGAN LEBIH LANJUT.



GAYA HIDUP SIHAT YANG BERKUALITI DAN CERIA SELALU BERSAMA SHAKLEE.

SEBARANG PERTANYAAN DAN PEMBELIAN TENTANG PRODUK SHAKLEE 
SILA HUBUNGI SAYA:



Norhaslinda Hashim
Shaklee ID 995071
Call/SMS/Whatsapp/Telegram: 011. 320. 65144



Vitamin shaklee, suplemen shaklee, Blog shaklee, shaklee online, shaklee2u, web shaklee, branch shaklee, pengedar shaklee penang, pengedar shaklee kulim, pengedar shaklee sungai petani, pengedar shaklee kedah, pengedar shaklee alor setar, pengedar shaklee perlis, pengedar shaklee butterworth, pengedar shaklee seberang jaya, pengedar shaklee bertam, pengedar shaklee kepala batas, pengedar shaklee tasek gelugor, pengedar shaklee juru, pengedar shaklee padang serai, pengedar shaklee bayan lepas, pengedar shaklee bayan baru, pengedar shaklee bukit jambul, pengedar shaklee jelutong, pengedar shaklee ayer itam, pengedar shaklee georgetown, pengedar shaklee usm, pengedar shaklee lunas, pengedar shaklee nibong tebal, pengedar shaklee bagan, pengedar shaklee permatang pauh, pengedar shaklee bukit mertajam, pengedar shaklee bandar perda, pengedar shaklee penanti, pengedar shaklee guar perahu, set kurus, set kesuburan,  set kecantikan, set bersalin, set berpantang, set kehamilan, set anak bijak, set awet muda, anti penuaan, kulit berjerawat, kulit berminyak, kulit gelap, kulit kusam, cerah dan putih, set slimming, resdung, gout, diabetes, kanser, darah tinggi, sakit jantung, susah hamil, rambut gugur, kulit kering, kulit gebu, tips hamil, penyusuan susu ibu, milkbooster, pengedar shaklee ampang, pengedar shaklee johor, pengedar shaklee ipoh, pengedar shaklee batu gajah, pengedar shaklee melaka, pengedar shaklee klang, pengedar shaklee subang, pengedar shaklee shah alam, pengedar shaklee puchong, pengedar shaklee sri petaling, pengedar shaklee kajang, pengedar shaklee labuan, pengedar shaklee miri, tawau, pengedar shaklee kuantan, pengedar shaklee kuala terengganu, pengedar shaklee taiping, pengedar shaklee bagan serai, pengedar shaklee kuala kangsar, pengedar shaklee kuala kurau, pengedar shaklee arau, pengedar shaklee kangar, pengedar shaklee alor gajah, pengedar shaklee jasin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...