Friday, August 14, 2015

Kurangkan Alahan Dan Loya Semasa Mengandung

Kurangkan Alahan dan Loya Semasa Mengandung


Cerita alahan tentang masa mengandung, saya alah sampai dekat bersalin. Tak percaya? Sila lah percaya. Tapi yang paling teruk 4 bulan pertama. Saya alah dengan rumah sendiri. Rumah saya tinggi. Kena naik tangga juga. Bila masuk rumah tak sah lah kalau tak muntah-muntah. Dah letih naik tangga masuk rumah muntah memang letih sangat. Longlai tau. Saya alah dengan bau sabun basuh baju, alah dengan deodorant suami. Asyik mintak dia tukar beli yang lain je. Saya rasa busuk sangat hihi. Alah nak memasak dan buat kerja rumah. Bukan ngelat tapi alah kihkihkih.

Kesian tau dengan orang mengandung ni. Ada juga yang tak alah langsung sampai bersalin. Tapi jangan la kata orang yang ni mengada pulak ya. Kalau kita terkena pun alahai tak best sangat. Kaum lelaki pun biasa juga mabuk lauk tu kan? Cer bayangkan mabuk laut pun kita muntah-muntah. Naik cameron highland pun boleh mabuk kan? kan kan? Saya lah tu.

So sekarang saya nak kenalkan suplemen yang boleh mengurangkan masalah alahan, mabuk laut. gastrik dan angin pun baik juga. Peppermint Ginger Plus sangat memabntu ya. Kandungan nya heba asli pudina, halia, jintan manis, cekur manis. Semuanya natural. Paling bestambil peppermint ni minum dengan teh o panas. Cuba lah uolls.





Kebaikan setiap kandungan:

Pudina : Melegakan otot perut, ia mempunyai kesan penenang. Membantu dalam penghadaman, mabuk laut / darat, membantu melegakan kesakitan gastric, pedih hulu hati dan cirit-birit. Pudina merangsang mengeluarkan peluh, oleh itu ia menyekat demam apabila seseorang itu dijangkiti selesema. Perasaan sejuk dan menyegarkan daripada pudina membantu memelihara pemikiran yang jelas dan tetap focus.

Halia merangsang rembesan enzim Salvia untuk pencernaan makanan. Ia melegakan ketidakselesaan perut dan usus, sakit haid, loya dan mual angin ketika mengandung, selepas melahirkan anak (semasa pantang)

Pokok Adas (fennal): Orang-orang Eropah mengambil biji adas selepas makan untuk menghilangkan kembung perut. Ia melegakan sakit perut, melegakan gejala flu. Juga, ia dapat membantu dalam masalah alergi pada saluran usus

Cekur Manis (anise): Digunakan oleh orang-orang Mesir purba. Ia melegakan masalah pencernaan dan gejala kesakitan haid, batuk dan kahak. Merangsang rembesan jus gastric untuk pencernaan, menahan kulat yang menyebabkan penyakit kulit yang biasa; melegakan haba di musim panas dan lembap, member peredaran tenaga di dalam badan dan lembut pada perut.

Anti Penuaan ( Awet Muda dan Kulit Tegang Berseri)
Diabetes
Darah Tinggi
Kanser
Tibi
Jangkitan Paru-paru
Asma dan Alergi
Sakit Jantung
Nak berhenti Merokok!

Berminat dengan produk SHAKLEE?


SMS/Whatsapp/Telegram 011-320 65144 untuk COD sekitar Penang, Kulim, Sungai Petani.

SMS/Whatsapp/Telegram 011-320 65144 untuk POS ke SELURUH MALAYSIA termasuk SABAH/SARAWAK

Walk-in branch Shaklee yang SAH berdekatan seluruh malaysia

Guna ID 995071 (norhaslinda hashim) untuk mendapatkan harga ahli.

Sila hubungi saya selepas pembelian untuk Tips eksklusif dan jadual makan.



 
  
NAK DAPAT DISKAUN SEHINGGA 20%?

JOM JADI AHLI SHAKLEE DIBAWAH TEAM KAMI

BANYAK KELEBIHAN DAN PELUANG BERSAMA SHAKLEE

KLIK DISINI UNTUK MENGETAHUI DENGAN LEBIH LANJUT.

GAYA HIDUP SIHAT YANG BERKUALITI DAN CERIA SELALU BERSAMA SHAKLEE.

SEBARANG PERTANYAAN DAN PEMBELIAN TENTANG PRODUK SHAKLEE 
SILA HUBUNGI SAYA:

Norhaslinda Hashim
Shaklee ID 995071
Call/SMS/Whatsapp/Telegram: 011. 320. 65144


Vitamin shaklee, suplemen shaklee, Blog shaklee, shaklee online, shaklee2u, web shaklee, branch shaklee, pengedar shaklee penang, pengedar shaklee kulim, pengedar shaklee sungai petani, pengedar shaklee kedah, pengedar shaklee alor setar, pengedar shaklee perlis, pengedar shaklee butterworth, pengedar shaklee seberang jaya, pengedar shaklee bertam, pengedar shaklee kepala batas, pengedar shaklee tasek gelugor, pengedar shaklee juru, pengedar shaklee padang serai, pengedar shaklee bayan lepas, pengedar shaklee bayan baru, pengedar shaklee bukit jambul, pengedar shaklee jelutong, pengedar shaklee ayer itam, pengedar shaklee georgetown, pengedar shaklee usm, pengedar shaklee lunas, pengedar shaklee nibong tebal, pengedar shaklee bagan, pengedar shaklee permatang pauh, pengedar shaklee bukit mertajam, pengedar shaklee bandar perda, pengedar shaklee penanti, pengedar shaklee guar perahu, set kurus, set kesuburan,  set kecantikan, set bersalin, set berpantang, set kehamilan, set anak bijak, set awet muda, anti penuaan, kulit berjerawat, kulit berminyak, kulit gelap, kulit kusam, cerah dan putih, set slimming, resdung, gout, diabetes, kanser, darah tinggi, sakit jantung, susah hamil, rambut gugur, kulit kering, kulit gebu, tips hamil, penyusuan susu ibu, milkbooster, pengedar shaklee ampang, pengedar shaklee johor, pengedar shaklee ipoh, pengedar shaklee batu gajah, pengedar shaklee melaka, pengedar shaklee klang, pengedar shaklee subang, pengedar shaklee shah alam, pengedar shaklee puchong, pengedar shaklee sri petaling, pengedar shaklee kajang, pengedar shaklee labuan, pengedar shaklee miri, tawau, pengedar shaklee kuantan, pengedar shaklee kuala terengganu, pengedar shaklee taiping, pengedar shaklee bagan serai, pengedar shaklee kuala kangsar, pengedar shaklee kuala kurau, pengedar shaklee arau, pengedar shaklee kangar, pengedar shaklee alor gajah, pengedar shaklee jasin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...