Saturday, November 22, 2014

Muka Jerawat, Muka Berminyak, Kulim Kusam. Shaklee Kan Ada?

Muka Jerawat, Muka Berminyak, Kulim Kusam. Shaklee Kan Ada?


Risau kan muka dok naik jerawat, kulit muka berminyak lah pula. Melekit-lekit jadinya kulit muka. Bila lap dengan tisu kotoran memang senang melekat. Bila muka penuh kotoran tak bersih jerawat lagi suka nak hinggap. So kena kerap cuci muka.

Itu satu hal lah. Sebenarnya pencuci muka yang betul pun penting. toner dan pelembap yang sesuai pun penting kalau salah pilih tak sesuai muka akan jadi lagi teruk. Paling-paling penting penjagaan dari dalam juga. Kulit kurang kolagen, kurang protein, tak cukup nutrisi memang terserlah akan nampak kat muka dan kulit badan kita.



Vitamin shaklee, suplemen shaklee, Blog shaklee, shaklee online, shaklee2u, web shaklee, branch shaklee, pengedar shaklee penang, pengedar shaklee kulim, pengedar shaklee sungai petani, pengedar shaklee kedah, pengedar shaklee alor setar, pengedar shaklee perlis, pengedar shaklee butterworth, pengedar shaklee seberang jaya, pengedar shaklee bertam, pengedar shaklee kepala batas, pengedar shaklee tasek gelugor, pengedar shaklee juru, pengedar shaklee padang serai, pengedar shaklee bayan lepas, pengedar shaklee bayan baru, pengedar shaklee bukit jambul, pengedar shaklee jelutong, pengedar shaklee ayer itam, pengedar shaklee georgetown, pengedar shaklee usm, pengedar shaklee lunas, pengedar shaklee nibong tebal, pengedar shaklee bagan, pengedar shaklee permatang pauh, pengedar shaklee bukit mertajam, pengedar shaklee bandar perda, pengedar shaklee penanti, pengedar shaklee guar perahu, set kurus, set kesuburan,  set kecantikan, set bersalin, set berpantang, set kehamilan, set anak bijak, set awet muda, anti penuaan, kulit berjerawat, kulit berminyak, kulit gelap, kulit kusam, cerah dan putih, set slimming, resdung, gout, diabetes, kanser, darah tinggi, sakit jantung, susah hamil, rambut gugur, kulit kering, kulit gebu, tips hamil, penyusuan susu ibu, milkbooster, pengedar shaklee ampang, pengedar shaklee johor, pengedar shaklee ipoh, pengedar shaklee batu gajah, pengedar shaklee melaka, pengedar shaklee klang, pengedar shaklee subang, pengedar shaklee shah alam, pengedar shaklee puchong, pengedar shaklee sri petaling, pengedar shaklee kajang, pengedar shaklee labuan, pengedar shaklee miri, tawau, pengedar shaklee kuantan, pengedar shaklee kuala terengganu, pengedar shaklee taiping, pengedar shaklee bagan serai, pengedar shaklee kuala kangsar, pengedar shaklee kuala kurau, pengedar shaklee arau, pengedar shaklee kangar, pengedar shaklee alor gajah, pengedar shaklee jasin 


Vitamin C sangat penting untuk membina sel-sel baru dan kolagen dalam badan. Ramai kan kita tengok nak senang pergi ambil suntikan vitamin C. Sebab apa? nak cntik punya pasal lah. Larat ke nak cucuk sekali dah rm150 kosnya.. buat berulang-ulang kali.  Pada saya kita ambil lah suplemen vitamin C ni penyerapan secara perlahan dan sangat selamat. 

Eh makan vitamin kulit memang jadi cerah berseri tau? Cuba lah konsisten. Sebiji vitamin C ada 500mg. Sebenarnya dah cukup untuk keperluan setiap orang dewasa. Tahan 4 bulan beb..

Vitamin E ni pulak memang femes sebab mengelakkan kulit kering dan ia juga baik untuk memperbaiki parut-parut muka dan juga badan. Saya memang suggest gabungan 2 vitamin ini untuk masalah muka berjerawat, muka berminyak dan kulim kusam. Lagi best add on protein iaitu ESP shaklee. Kandungan soya non gmo yang semestinya selamat. Kulit jadi cerah gitu.

Apa pun konsisten diperlukan. Tak boleh lah hari ni makan esok skip.. lusa baru makan balik. Tak boleh yaaa. makan setiap hari. Sebab sel-sel kulit badan kita nak pulih ambil masa sehingga 90-120 hari. So kena sabar dan konsisten. Bukan nya hari ni makan minggu depan dah kulit gebu gebas. No. No. Nehi. Nehi heheheeh. Shaklee produk semulajadi yang selamat. Tiada bahan kimia yang bahaya yang jenis cepat kesannya. Bahaya dik. Fikirkan sebelum memilih set kecantikan ni :)



* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Berminat dengan produk SHAKLEE?


SMS/Whatsapp/Telegram 011-320 65144 untuk COD sekitar Penang, Kulim, Sungai Petani.

SMS/Whatsapp/Telegram 011-320 65144 untuk POS ke SELURUH MALAYSIA termasuk SABAH/SARAWAK

Walk-in branch Shaklee yang SAH berdekatan seluruh malaysia

Guna ID 995071 (norhaslinda hashim) untuk mendapatkan harga ahli.

Sila hubungi saya selepas pembelian untuk Tips eksklusif dan jadual makan.

 


 
NAK DAPAT DISKAUN SEHINGGA 20%?

JOM JADI AHLI SHAKLEE DIBAWAH TEAM KAMI

BANYAK KELEBIHAN DAN PELUANG BERSAMA SHAKLEE

KLIK DISINI UNTUK MENGETAHUI DENGAN LEBIH LANJUT.



GAYA HIDUP SIHAT YANG BERKUALITI DAN CERIA SELALU BERSAMA SHAKLEE.

SEBARANG PERTANYAAN DAN PEMBELIAN TENTANG PRODUK SHAKLEE 
SILA HUBUNGI SAYA:



Norhaslinda Hashim
Shaklee ID 995071
Call/SMS/Whatsapp/Telegram: 011. 320. 65144


Vitamin shaklee, suplemen shaklee, Blog shaklee, shaklee online, shaklee2u, web shaklee, branch shaklee, pengedar shaklee penang, pengedar shaklee kulim, pengedar shaklee sungai petani, pengedar shaklee kedah, pengedar shaklee alor setar, pengedar shaklee perlis, pengedar shaklee butterworth, pengedar shaklee seberang jaya, pengedar shaklee bertam, pengedar shaklee kepala batas, pengedar shaklee tasek gelugor, pengedar shaklee juru, pengedar shaklee padang serai, pengedar shaklee bayan lepas, pengedar shaklee bayan baru, pengedar shaklee bukit jambul, pengedar shaklee jelutong, pengedar shaklee ayer itam, pengedar shaklee georgetown, pengedar shaklee usm, pengedar shaklee lunas, pengedar shaklee nibong tebal, pengedar shaklee bagan, pengedar shaklee permatang pauh, pengedar shaklee bukit mertajam, pengedar shaklee bandar perda, pengedar shaklee penanti, pengedar shaklee guar perahu, set kurus, set kesuburan,  set kecantikan, set bersalin, set berpantang, set kehamilan, set anak bijak, set awet muda, anti penuaan, kulit berjerawat, kulit berminyak, kulit gelap, kulit kusam, cerah dan putih, set slimming, resdung, gout, diabetes, kanser, darah tinggi, sakit jantung, susah hamil, rambut gugur, kulit kering, kulit gebu, tips hamil, penyusuan susu ibu, milkbooster, pengedar shaklee ampang, pengedar shaklee johor, pengedar shaklee ipoh, pengedar shaklee batu gajah, pengedar shaklee melaka, pengedar shaklee klang, pengedar shaklee subang, pengedar shaklee shah alam, pengedar shaklee puchong, pengedar shaklee sri petaling, pengedar shaklee kajang, pengedar shaklee labuan, pengedar shaklee miri, tawau, pengedar shaklee kuantan, pengedar shaklee kuala terengganu, pengedar shaklee taiping, pengedar shaklee bagan serai, pengedar shaklee kuala kangsar, pengedar shaklee kuala kurau, pengedar shaklee arau, pengedar shaklee kangar, pengedar shaklee alor gajah, pengedar shaklee jasin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...