Tuesday, May 6, 2014

Set Kecantikan Shaklee

Set Kecantikan Shaklee 


Assalamualaikum wbt & Salam Sejahtera

Sebut tentang cantik ni macam-macam cantik ada. Terlalu subjektif kan? Yang pastinya kaum wanita terutamanya kalau sebut cantik mesti fikir kulit dulu. Kulit cantik, halus mulus, cerah, berseri, gebu gebas menjadi impian semua wanita kat muka bumi ni.  Betul tak? :)

Risau sangat kan kalau kulit muka berjerawat, berparut, gelap dan kusam nak berdepan dengan orang ramai pun segan sebab hilang keyakinan diri hanya punca masalah kulit. Masalah kulit bukan sekadar kulit muka tapi seluruh anggota badan kita juga.

Ada orang muka cerah tapi tangan gelap, kusam dan kering. Ada orang lebih pentingkan pakai segala jenis krim pemutih muka, foundation untuk mekap-mekap tu tebalnya sebab nak tutup cela, pori terbuka luas, ton tak sekata, jerawat dan parut kat muka tu. Tapi kenapa nak sembunyikan dengan mekap? Lagi satu kita kena cek setiap kandungan krim pemutih atau apa-sapa saja krim untuk cantikkan muka ada kesan sampingan atau tidak. Kebanyakan krim pemutih pula jika diambil secara berterusan akan menghakiskan kulit kita. Ia akan menipiskan kulit dan kulit menjadi makin sensitif.

Cara terbaik untuk merawatnya ialah MERAWAT KULIT DARI DALAM dulu baru lah luarannya. Banyak jenis vitamin yang terdapat dipasaran tapi kenapa perlu pilih Shaklee? Produk Shaklee 100% semulajadi yang penting ia HALAL dan diluluskan JAKIM.

Jom baca fungsi-fungsi vitamin Shaklee untuk  kecantikan kulit kita




Energizing Soy Protein (ESP)

  • Sangat penting untuk membentuk kolagen pada kulit
  • Berperanan mempercepatkan proses pemulihan pada kulit dan mencerahkan kulit
  • Melindungi sel-sel dari kerosakan, mengecilkan pori-pori muka
  • Bertindak sebagai anti oksida, menggantikan sel-sel kulit yang baru



Vitamin E


  • Vitamin penting untuk kecantikan kulit
  • Bertindak sebagai anti penuaan dan anti oksida, menyerikan wajah yang kusam.
  • Melindungi dan mencegah kerosakan sel, menghaluskan dan mencerahkan kulit
  • Membantu penyerapan oksigen dengan lebih baik.
  • Mempercepatkan proses pemulihan kulit, bagus untuk mereka yang mengalami kulit yang kering
  • Berupaya mengawal kandungan minyak dalam kulit
  • Berupaya mengurangkan kesan jeragat yang ada pada kulit, menghilangkan parut-parut, mengecilkan pori-pori muka
  • Awet muda


Sustained Release Vitamin C

  • Antikoksidan yang berfungsi untuk melindungi antioksidan lain
  • Melambatkan proses kerosakan oleh radikal bebas yang menjadi punca kemusnahan kolagen serta masalah kulit kering, kedut serta garis penuaan.
  • Melindungi dan membaiki kulit.
  • Bahan utama dalam sintesis kolagen.
  • Memberi kesan kulit yang sekata, cerah dan lembab.
  • Melindungi daripada jangkitan dan selesema, serta meningkatkan imuniti tubuh.


B-Complex
  • Menstabilkan hormon & mengurangkan stress yang boleh menganggu kulit dan menyebabkan jerawat.
  • B for Beuty! Kekurangan B-complex boleh menyebabkan kulit wajah kusam.
  • Bagus untuk kulit berminyak, whiteheads, blackheads, parut dan kulit kering.

Dah baca tentang penerangan tentang kebaikan Set Kecantikan Shaklee ni? So pada sesiapa yang menghadapi masalah kulit atau yang tak ada masalah kulit pun pun boleh mengamalkan vitamin-vitamin shaklee ni. Orang kata mencegah lebih baik dari merawat. Penjagaan kulit dari awal akan nampak kita lebih awet muda sebelum sampai pada masanya.

Berminat dengan produk SHAKLEE?


SMS/Whatsapp/Telegram 011-320 65144 untuk COD sekitar Penang, Kulim, Sungai Petani.

SMS/Whatsapp/Telegram 011-320 65144 untuk POS ke SELURUH MALAYSIA termasuk SABAH/SARAWAK

Walk-in branch Shaklee yang SAH berdekatan seluruh malaysia

Guna ID 995071 (norhaslinda hashim) untuk mendapatkan harga ahli.

Sila hubungi saya selepas pembelian untuk Tips eksklusif dan jadual makan.


  
NAK DAPAT DISKAUN SEHINGGA 20%?

JOM JADI AHLI SHAKLEE DIBAWAH TEAM KAMI

BANYAK KELEBIHAN DAN PELUANG BERSAMA SHAKLEE

KLIK DISINI UNTUK MENGETAHUI DENGAN LEBIH LANJUT.



GAYA HIDUP SIHAT YANG BERKUALITI DAN CERIA SELALU BERSAMA SHAKLEE.

SEBARANG PERTANYAAN DAN PEMBELIAN TENTANG PRODUK SHAKLEE 
SILA HUBUNGI SAYA:



Norhaslinda Hashim
Shaklee ID 995071
Call/SMS/Whatsapp/Telegram: 011. 320. 65144



Vitamin shaklee, suplemen shaklee, Blog shaklee, shaklee online, shaklee2u, web shaklee, branch shaklee, pengedar shaklee penang, pengedar shaklee kulim, pengedar shaklee sungai petani, pengedar shaklee kedah, pengedar shaklee alor setar, pengedar shaklee perlis, pengedar shaklee butterworth, pengedar shaklee seberang jaya, pengedar shaklee bertam, pengedar shaklee kepala batas, pengedar shaklee tasek gelugor, pengedar shaklee juru, pengedar shaklee padang serai, pengedar shaklee bayan lepas, pengedar shaklee bayan baru, pengedar shaklee bukit jambul, pengedar shaklee jelutong, pengedar shaklee ayer itam, pengedar shaklee georgetown, pengedar shaklee usm, pengedar shaklee lunas, pengedar shaklee nibong tebal, pengedar shaklee bagan, pengedar shaklee permatang pauh, pengedar shaklee bukit mertajam, pengedar shaklee bandar perda, pengedar shaklee penanti, pengedar shaklee guar perahu, set kurus, set kesuburan,  set kecantikan, set bersalin, set berpantang, set kehamilan, set anak bijak, set awet muda, anti penuaan, kulit berjerawat, kulit berminyak, kulit gelap, kulit kusam, cerah dan putih, set slimming, resdung, gout, diabetes, kanser, darah tinggi, sakit jantung, susah hamil, rambut gugur, kulit kering, kulit gebu, tips hamil, penyusuan susu ibu, milkbooster, pengedar shaklee ampang, pengedar shaklee johor, pengedar shaklee ipoh, pengedar shaklee batu gajah, pengedar shaklee melaka, pengedar shaklee klang, pengedar shaklee subang, pengedar shaklee shah alam, pengedar shaklee puchong, pengedar shaklee sri petaling, pengedar shaklee kajang, pengedar shaklee labuan, pengedar shaklee miri, tawau, pengedar shaklee kuantan, pengedar shaklee kuala terengganu, pengedar shaklee taiping, pengedar shaklee bagan serai, pengedar shaklee kuala kangsar, pengedar shaklee kuala kurau, pengedar shaklee arau, pengedar shaklee kangar, pengedar shaklee alor gajah, pengedar shaklee jasin





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...