Thursday, December 4, 2014

Kebaikan Dan Manfaat Soya ESP Shaklee

Kebaikan Dan Manfaat Soya ESP Shaklee


Suka minum air soya tak? Soya bukan sekadar air kita beli kat kedai tu. Kat malaysia ni ni terkenal dengan kicap dan tempe. Makan nasi panas dengan kicap dan telur mata memang dah sedap kan?  Tempe kan makanan ruji orang jawa. Yang tak jawa pun gila dengan tempe. Tauhu juga goreng buat sambal sedap tu. Haa semua ni kan asalnya dari kacang soya. Esp shaklee juga soya. Nak cerita lah ni..

Kacang soya kebanyakan sekarang dihasilkan secara genetik yang diubahsuai dan hampir 80% tanaman kacang soya untuk perdagangan adalah soya non GMO.


Apa bezanya Soya Shaklee?

Energizing Soy Protein atau dikenali sebagai ESP dari shaklee ialah produk berprotein yang berkualiti tinggi yang diiktiraf seluruh dunia dan telah menjalankan ujian klinikal nya.

ESP adalah sumber protein soya yang terbaik mengandungi 14gram protein soya non GMO (Non-Genetically Modified Organism) yang mengandungi 22 asid amino dan ia adalah satu-satunya produk di pasaran yang menyediakan 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan manusia. Satu tin ESP (1kg) dihasilkan dari 30 kilogram kacang soya.


  Ia menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar kerana sumber tenaga yang konsisten.

  •  Mengandungi 5 vitamin B penting, separuh daripada keperluan kalsium harian dan soya isoflavones. kajian menunjukkan yang soya membantu dalam mengawal kestabilan hormon semasa putus haid
  • Protein soya non-GMO ini dihasilkan dibawah satu program yang digelar Identity Preservation Program (IPP) dimana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari proses menanam hinggalah saat pemprosesannya.
Vitamin shaklee, suplemen shaklee, Blog shaklee, shaklee online, shaklee2u, web shaklee, branch shaklee, pengedar shaklee penang, pengedar shaklee kulim, pengedar shaklee sungai petani, pengedar shaklee kedah, pengedar shaklee alor setar, pengedar shaklee perlis, pengedar shaklee butterworth, pengedar shaklee seberang jaya, pengedar shaklee bertam, pengedar shaklee kepala batas, pengedar shaklee tasek gelugor, pengedar shaklee juru, pengedar shaklee padang serai, pengedar shaklee bayan lepas, pengedar shaklee bayan baru, pengedar shaklee bukit jambul, pengedar shaklee jelutong, pengedar shaklee ayer itam, pengedar shaklee georgetown, pengedar shaklee usm, pengedar shaklee lunas, pengedar shaklee nibong tebal, pengedar shaklee bagan, pengedar shaklee permatang pauh, pengedar shaklee bukit mertajam, pengedar shaklee bandar perda, pengedar shaklee penanti, pengedar shaklee guar perahu, set kurus, set kesuburan, set kecantikan, set bersalin, set berpantang, set kehamilan, set anak bijak, set awet muda, anti penuaan, kulit berjerawat, kulit berminyak, kulit gelap, kulit kusam, cerah dan putih, set slimming, resdung, gout, diabetes, kanser, darah tinggi, sakit jantung, susah hamil, rambut gugur, kulit kering, kulit gebu, tips hamil, penyusuan susu ibu, milkbooster, pengedar shaklee ampang, pengedar shaklee johor, pengedar shaklee ipoh, pengedar shaklee batu gajah, pengedar shaklee melaka, pengedar shaklee klang, pengedar shaklee subang, pengedar shaklee shah alam, pengedar shaklee puchong, pengedar shaklee sri petaling, pengedar shaklee kajang, pengedar shaklee labuan, pengedar shaklee miri, tawau, pengedar shaklee kuantan, pengedar shaklee kuala terengganu, pengedar shaklee taiping, pengedar shaklee bagan serai, pengedar shaklee kuala kangsar, pengedar shaklee kuala kurau, pengedar shaklee arau, pengedar shaklee kangar, pengedar shaklee alor gajah, pengedar shaklee jasin,


Kenapa perlukan protein?

 Protein merupakan makanan sel.

- Sel sangat penting untuk membina tisu. Tisu penting untuk membentuk organ. Manakalah organ pula akan membentuk sistem. Jika sel mendapat protein yang tidak mencukupi, maka sistem badan yang terhasil juga akan menjadi tidak sihat.

Kelebihan ESP


  • Mengurangkan paras kolestrol
  • Menjadikan kulit wajah kekal muda, gebu, cantik dan berseri
  • Membantu menghilangkan parut jerawat
  • Membantu menganjalkan  kulit dan payudara yang kendur
  • Memberikan rasa kenyang dan membantu mengurangkan berat badan
  • Mencegah osteoporosis dan masalah jantung
  • Memberi tenaga dan meningkatkan sistem imun
  • Memulihkan fungsi prostat lelaki dan memperbaiki keupayaan seksual
  • Melambatkan proses rambut beruban dan rambut gugur
  • Menguatkan daya ingatan
  • Membantu mempercepatkan penghasilan susu untuk ibu menyusu, sebagai milkbooster
Apa jua jenis makanan yang kita ambil harus lah secara sederhana. ESP sendiri pengambilan nya cuma 1 sudu dan paling maksiumum ialah 3 sudu sahaja.




* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


Berminat dengan produk SHAKLEE?


SMS/Whatsapp/Telegram 011-320 65144 untuk COD sekitar Penang, Kulim, Sungai Petani.

SMS/Whatsapp/Telegram 011-320 65144 untuk POS ke SELURUH MALAYSIA termasuk SABAH/SARAWAK

Walk-in branch Shaklee yang SAH berdekatan seluruh malaysia

Guna ID 995071 (norhaslinda hashim) untuk mendapatkan harga ahli.

Sila hubungi saya selepas pembelian untuk Tips eksklusif dan jadual makan.



  
NAK DAPAT DISKAUN SEHINGGA 20%?

JOM JADI AHLI SHAKLEE DIBAWAH TEAM KAMI

BANYAK KELEBIHAN DAN PELUANG BERSAMA SHAKLEE

KLIK DISINI UNTUK MENGETAHUI DENGAN LEBIH LANJUT.



GAYA HIDUP SIHAT YANG BERKUALITI DAN CERIA SELALU BERSAMA SHAKLEE.

SEBARANG PERTANYAAN DAN PEMBELIAN TENTANG PRODUK SHAKLEE 
SILA HUBUNGI SAYA:



Norhaslinda Hashim
Shaklee ID 995071
Call/SMS/Whatsapp/Telegram: 011. 320. 65144



Vitamin shaklee, suplemen shaklee, Blog shaklee, shaklee online, shaklee2u, web shaklee, branch shaklee, pengedar shaklee penang, pengedar shaklee kulim, pengedar shaklee sungai petani, pengedar shaklee kedah, pengedar shaklee alor setar, pengedar shaklee perlis, pengedar shaklee butterworth, pengedar shaklee seberang jaya, pengedar shaklee bertam, pengedar shaklee kepala batas, pengedar shaklee tasek gelugor, pengedar shaklee juru, pengedar shaklee padang serai, pengedar shaklee bayan lepas, pengedar shaklee bayan baru, pengedar shaklee bukit jambul, pengedar shaklee jelutong, pengedar shaklee ayer itam, pengedar shaklee georgetown, pengedar shaklee usm, pengedar shaklee lunas, pengedar shaklee nibong tebal, pengedar shaklee bagan, pengedar shaklee permatang pauh, pengedar shaklee bukit mertajam, pengedar shaklee bandar perda, pengedar shaklee penanti, pengedar shaklee guar perahu, set kurus, set kesuburan,  set kecantikan, set bersalin, set berpantang, set kehamilan, set anak bijak, set awet muda, anti penuaan, kulit berjerawat, kulit berminyak, kulit gelap, kulit kusam, cerah dan putih, set slimming, resdung, gout, diabetes, kanser, darah tinggi, sakit jantung, susah hamil, rambut gugur, kulit kering, kulit gebu, tips hamil, penyusuan susu ibu, milkbooster, pengedar shaklee ampang, pengedar shaklee johor, pengedar shaklee ipoh, pengedar shaklee batu gajah, pengedar shaklee melaka, pengedar shaklee klang, pengedar shaklee subang, pengedar shaklee shah alam, pengedar shaklee puchong, pengedar shaklee sri petaling, pengedar shaklee kajang, pengedar shaklee labuan, pengedar shaklee miri, tawau, pengedar shaklee kuantan, pengedar shaklee kuala terengganu, pengedar shaklee taiping, pengedar shaklee bagan serai, pengedar shaklee kuala kangsar, pengedar shaklee kuala kurau, pengedar shaklee arau, pengedar shaklee kangar, pengedar shaklee alor gajah, pengedar shaklee jasin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...